Inschrijving Inpakmarathon 2024 geopend

16 april 2024

Het is weer tijd  voor de Jarige Job Inpakmarathon! We gaan 24 uur lang verjaardagsboxen inpakken van vrijdag 7 juni 12.00 uur tot zaterdag 8 juni 12.00 uur. 24 uur lang duizenden boxen inpakken met honderden vrijwilligers voor  jarige kinderen die in armoede leven. Het belooft weer een geweldig feest te worden waarmee we heel veel kinderen een onvergetelijke verjaardag bezorgen!

In de zomervakantie zijn er geen teamuitjes waarbij verjaardagsboxen ingepakt worden, maar wel heel veel kinderen jarig in. Om deze kinderen toch een feestelijke verjaardag te kunnen geven, gaan we met z'n allen tijdens de Inpakmarathon aan de slag. Zo bouwen we een voorraad op waarmee we de zomerperiode door kunnen komen.

De Jarige Job Inpakmarathon

Honderden vrijwilligers bundelen hun krachten om zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken. Dit jaar gaan we 24 uur achter elkaar door, ook 's nachts! De Inpakmarathon start dit jaar op vrijdag 7 juni en eindigt op zaterdag 8 juni om 12 uur. Het inpakken wordt verdeeld in 12 shifts met elk een eigen feestelijk verkleedthema. Elke shift begint met een half uur uitleg, gevolgd door 2 uur inpakken. Kom in een passende outfit en Jarige Job heeft extra accessoires om jouw outfit te pimpen. Er zijn diverse DJ's die zorgen voor swingende muziek tijdens het inpakken van de verjaardagsboxen. Samen maken we er een feestje van en doen we een poging om het record van 9.290 verjaardagsboxen te verbreken! Wil jij deel uitmaken van dit unieke en onvergetelijke inpakevenement? Meld je snel aan!

Meld je hier aan voor de Inpakmarathon!

Laat je sponsoren voor Stichting Jarige Job!

Net als bij een echte marathon kun je je laten sponsoren voor jouw enorme prestatie. Hierdoor geef je jouw deelname extra betekenis. Een verjaardagsbox kost €35,- en hoe leuk is het om jouw eigen ingepakte boxen gesponsord te krijgen?! Bij je aanmelding krijg je automatisch een eigen actiepagina. Hiermee kun je via een appje, mailtje of social media jouw familie en vrienden oproepen om jou te sponsoren.

Stichting Jarige Job

Meer dan 100.000 kinderen in Nederland kunnen hun verjaardag niet vieren, simpelweg omdat hun ouders hier geen geld voor hebben. Stichting Jarige Job geeft deze gezinnen een verjaardagsbox  ter waarde van € 35,- met alle benodigdheden voor een échte verjaardag thuis en op school. Zoals slingers, ballonnen, taartmix, traktaties, wat lekkers voor thuis en cadeautjes. Ruim voor de verjaardag van het kind krijgen de ouders de Jarige Job verjaardagsbox.

Locatie Jarige Job Inpakmarathon

Stichting Jarige Job
Van Nelleweg 1 (Hal K & Hal L)
3044 BC Rotterdam

Bekijk hieronder de aftermovie van de Jarige Job Inpakmarathon van 2023!

Karweitje voor een Partijtje

Roep deze zomervakantie je kinderen, neefjes, nichtjes of buurkinderen op om klusjes te doen in ruil voor donaties aan Stichting Jarige Job! Met deze donaties sparen kinderen verjaardagsboxen in de nieuwe Jarige Job spaarkaart app. Hiermee maken zij door middel van karweitjes een partijtje mogelijk voor kinderen waarbij er thuis geen geld is voor het vieren van een verjaardag.

Help jij mee?

Autowassen voor Karweitje voor een Partijtje