Inschrijving Jarige Job Inpakbrigade in no-time vol

29 augustus 2024

De Jarige Job Inpakbrigade is een uniek evenement waarbij medewerkers van verschillende bedrijven met elkaar verjaardagsboxen komen inpakken. Drie dagen lang in 15 shifts werken de bedrijven in teams samen om zoveel mogelijk voorraad op te bouwen. Want in december en januari versturen wij de meeste verjaardagsboxen. Deze boxen komen terecht bij kinderen waarbij er thuis geen of niet genoeg geld is voor het vieren van een verjaardag.

Inschrijving Inpakbrigade binnen 20 minuten vol

Op maandag 26 augustus ging de inschrijving van de Jarige Job Inpakbrigade open. De aanmeldingen stroomden binnen en binnen 20 minuten was er bijna geen plekje meer te krijgen. Fantastisch dat er zoveel bedrijven zijn die ons willen helpen om minderbedeelde kinderen in Nederland toch een feestelijke verjaardag te geven.

Waarom de Jarige Job Inpakbrigade

Buiten dat er in december en januari de meeste verjaardagsboxen verstuurd worden vanuit de Jarige Job Loods, liggen de teamuitjes tussen kerst en oud & nieuw stil en worden er geen verjaardagsboxen ingepakt. Maar we hebben dan juist heel veel verjaardagsboxen nodig om te versturen. Daarom organiseren wij het feestelijke inpakevenement de Jarige Job Inpakbrigade speciaal voor bedrijven. Hiermee bouwen we genoeg voorraad op voor de maanden december en januari.

De Jarige Job Inpakbrigade in november

Dit jaar wordt er drie dagen lang door diverse bedrijven ingepakt. Op 12, 13 en 14 november gaan we in 15 shifts zoveel mogelijk verjaardagsboxen inpakken op onze feestelijke locatie in de Van Nelle Fabriek. We maken er net als voorgaande jaren weer een echt feestje met diverse DJ’s die de tofste muziek draaien. Kijk hier naar de beelden van de Inpakbrigade 2023 voor een sfeerimpressie.

Laat je team sponsoren voor Stichting Jarige Job!

Dit jaar kunnen de teams zich ook laten sponsoren voor hun enorme prestatie. Hierdoor geven zij hun deelname extra betekenis. Een verjaardagsbox kost €35,- en hoe leuk is het om als team de door henzelf ingepakte boxen gesponsord te krijgen?! Na het aanmelden voor de Inpakbrigade volgt info over deze sponsoractie en kunnen de teams in actie komen en een eigen actiepagina aanmaken. Deze kunnen zij eenvoudig delen via een appje, mailtje of social media om familie, vrienden en collega's op te roepen om het team te sponsoren.