Interview Huib Lloyd voor Reset The World

03 december 2020

Platform Reset The World nodigde Huib Lloyd, oprichter Stichting Jarige Job en bestuurslid Sam&, uit om zijn persoonlijke verhaal te delen. Reset The World is ontstaan in en vanwege de coronacrisis en richt zich op ondernemers en de manier waarop zij deze uitdagende tijd doorkomen. Het interview met Huib en meer dan 150 andere mensen die zakelijk en/of privé getroffen zijn door het virus is gebundeld in het boek Reset The World Chronicles. Naast het boek heeft Reset The World talloze andere ideeën om ondernemers te helpen en inspireren in deze uitdagende tijd.

Reset The World: een nieuw begin

De coronacrisis heeft effect gehad op iedereen, van het individu tot aan de grote multinationals. De initiatiefnemers van Reset The World hopen dat iedereen gaat inzien dat, om er bovenop te komen, de kracht zit in de verbinding van mensen, initiatieven en bedrijven. Een idee dat begon met het boek Reset The World Chronicles breidt zich nu uit tot een groot en veelzijdig platform waarop ideeën voor een betere toekomst worden gedeeld en omarmd. Een plek voor nieuwe inspiratie, nieuwe sociale en duurzame oplossingen en nieuwe manieren van denken. Lees het interview met Huib Lloyd hier.

Laat je inspireren

Een boek vol verhalen en inspiratie: Reset The World Chronicles is een mooi naslagwerk van het huidige tijdsbeeld. De coronacrisis heeft de manier van leven en werken op vele manieren veranderd, zowel in negatieve als in positieve zin. Wat willen we als samenleving overhouden aan deze rumoerige periode? Wat nemen we mee in de toekomst en wat laten we achter? De persoonlijke verhalen van 150 mensen zijn gebundeld met als resultaat een 300 pagina’s tellend boek vol tips, tricks, inspiratie en ideeën voor de toekomst.

Reset The World steunt Sam&

Wil jij geïnspireerd raken door verhalen van mensen die de coronacrisis in hun voordeel laten werken? Reset The World Chronicles biedt veel inspiratie en ideeën voor zowel privé als zakelijk. Een ideaal relatiegeschenk dus! Bestel het boek via Reset The World. De opbrengst van het boek zal o.a. ten goede komen aan Samen voor alle Kinderen (Sam&). Sam& is een samenwerking tussen Stichting Jarige Job en drie andere organisaties die zich inzetten tegen kinderarmoede.