Jarige Job 24 uur live tijdens Inpakmarathon

05 juni 2024

Stichting Jarige Job gaat live tijdens de 24 uur durende Inpakmarathon! Honderden vrijwilligers hebben zich aangemeld om verjaardagsboxen in te pakken voor minderbedeelde kinderen. Het doel is meer dan 10.000 ingepakte verjaardagsboxen om voorraad op te bouwen voor de zomerperiode. Vierentwintig uur achter elkaar inpakken is een hele prestatie en daar maken we dan ook een echt feestje van!

24-uurs Inpakmarathon

Tijdens dit unieke 24 uur uur durende evenement 10.000 verjaardagsboxen inpakken is een echte uitdaging. Maar een uitdaging met een heel goed doel: minderbedeelde kinderen een onvergetelijke verjaardag geven, ook in de zomer. En wat is er mooier dan iets doen voor een ander en tegelijkertijd feest te vieren? Ben jij benieuwd hoe de honderden vrijwilligers dit doen? De Inpakmarathon is de hele 24 uur lang te volgen in een livestream.

Optreden Dave van der Wal

Als de halve marathon gestreden is, om 00:00 uur, komt Dave van der Wal een spetterend optreden geven. Hij zingt live de tofste nummers voor ons. En dat hebben we dan wel verdiend na de enorme prestatie van 12 uur verjaardagsboxen inpakken én ook nog 12 uur te gaan. Dave is een echte Rotterdamse entertainer. Van zang tot variété, hij maakt er een waar spektakel van.

Jarige Job 24 uur live

Ben jij ook benieuwd of we het aantal van 10.000 ingepakte verjaardagsboxen gaan halen? En wil je het optreden van Dave live zien? Kijk mee tijdens de 24-uurs livestream hier op YouTube.

Sponsor de Inpakmarathon!

De deelnemers komen niet alleen verjaardagsboxen inpakken, maar hebben zich ook laten sponsoren. Zij hebben zich de afgelopen weken ingezet om zoveel mogelijk geld op te halen om de ingepakte verjaardagsboxen van €35,- per stuk ook te kunnen financieren. En met succes! Er is inmiddels meer dan €14.000,- opgehaald wat gelijk staat aan zo'n 409 verjaardagsboxen. Help jij mee om dichter bij ons doel te komen? Sponsor hier jouw favoriete deelnemer of team!

De Jarige Job Inpakmarathon

Honderden vrijwilligers bundelen hun krachten om zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken. Dit jaar gaan we 24 uur achter elkaar door, ook 's nachts! De Inpakmarathon start dit jaar op vrijdag 7 juni om 12:00 uur en eindigt op zaterdag 8 juni om 12:00 uur. Het inpakken wordt verdeeld in 12 shifts met elk een eigen feestelijk verkleedthema. Elke shift begint met een half uur uitleg, gevolgd door 2 uur inpakken. Kom in een passende outfit en Jarige Job heeft extra accessoires om jouw outfit te pimpen. Er zijn diverse DJ's die zorgen voor swingende muziek tijdens het inpakken van de verjaardagsboxen. Samen maken we er een feestje van en doen we een poging om het record van vorig jaar, 9.290 verjaardagsboxen, te verbreken! Wil jij ook deel uitmaken van dit unieke en onvergetelijke inpakevenement? Er zijn nog wat plekjes vrij tijdens de nachtelijke shifts. Meld je nog aan!

Meld je hier aan voor de Inpakmarathon!