Nieuw evenement: Jarige Job Inpakbrigade

27 september 2022

Het aantal kinderen dat in armoede leeft, neemt door de huidige economische situatie met rasse schreden toe. Als gevolg hiervan is Stichting Jarige Job aan het groeien. Bovendien krijgen kinderen van 13 -18 jaar sinds september van dit jaar ook een verjaardagsbox. Deze groei betekent wel dat er dus meer verjaardagsboxen gevuld moeten worden. Dit doen wij heel graag, want ieder kind verdient een verjaardag!

Doorgaans worden er de hele week teamuitjes georganiseerd waarbij er verjaardagsboxen voor minderbedeelde kinderen worden ingepakt. Meestal zijn dit bedrijven die hieraan meedoen. De teamuitjes liggen tussen kerst en oud & nieuw stil, maar… er moeten in januari wel heel veel boxen de deur uit. Daarom organiseren wij een extra evenement: de Jarige Job Inpakbrigade.

Wanneer is de Jarige Job Inpakbrigade?

Op vrijdag 25 november 2022 gaan we van 10:00 – 22:00 uur in 6 shifts zoveel mogelijk verjaardagsboxen inpakken op onze feestelijke locatie in de Van Nelle Fabriek. We maken er weer een echt feestje van à la de Inpakmarathon met diverse DJ’s die gezellige muziek draaien.

Kom jij al feestend verjaardagsboxen inpakken?

Wil jij met je bedrijf een leuk uitje en tegelijk iets doen voor kinderen uit gezinnen in Nederland die het niet breed hebben? Kom dan met een groepje van 20 – 25 collega’s naar de Jarige Job Inpakbrigade! Minder mensen kan ook, dan delen we je in bij een ander groep. Zo hebben jullie evenveel mankracht als de andere groepen, want jullie gaan onderling wel de strijd aan wie de meeste verjaardagsboxen per shift inpakt.

Schrijf je hier snel in!