Jarige Job Inpakmarathon: inschrijving geopend!

05 mei 2022

Vrijdag 24 én zaterdag 25 juni is het eindelijk weer zo ver: De Jarige Job Inpakmarathon! Het knalfeest wordt verspreid over twee dagen en het belooft een feestelijk weekend te worden!

We naderen de zomervakantie en juist in deze maanden zijn er nog ontzettend veel kinderen die een feestelijke verjaardagsbox nodig hebben om hun verjaardag te kunnen vieren. Het is dus de hoogste tijd om gezamenlijk de handen uit de mouwen te steken, zodat Stichting Jarige Job de zomer kan overbruggen en wij met z'n allen zoveel mogelijk kinderen blij kunnen maken met een verjaardagsbox!

Tijdens de Inpakmarathon zetten vrijwilligers zich met man en macht in om zo veel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken! Dit zal gebeuren op vrijdag 24 en zaterdag 25 juni, verdeeld over 12 shifts. Elke shift begint met een half uur uitleg, gevolgd door 2 uur inpakken in een feestelijk verkleedthema. Wij zorgen voor toffe outfits en accessoires, passend bij ieder thema. Jij hoeft alleen jouw enthousiasme en gezelligheid mee te nemen! Wil jij deel uitmaken van dit onvergetelijke evenement? Schrijf je dan hieronder in. Wees op tijd, want de inschrijvingen gaan hard!

Meld je aan voor de Inpakmarathon