Karweitje voor een Partijtje: kom in actie tijdens de zomervakantie!

01 juli 2024

Hoe fijn is het om als kind je verjaardag te kunnen vieren met slingers, taart, traktatie en niet te vergeten cadeautjes? Voor meer dan 100.000 kinderen in Nederland is dit niet vanzelfsprekend, omdat er thuis niet genoeg geld is voor het vieren van een verjaardag. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox zodat verjaardagen toch feestelijk gevierd kunnen worden. Maar dit kan Stichting Jarige Job niet alleen! Deze zomervakantie roepen we alle kinderen op om in actie te komen voor een ander kind met de actie Karweitje voor een Partijtje.

Iets doen voor een ander in de zomervakantie

Kinderen hoeven zich niet te vervelen deze zomervakantie. Laat kinderen in actie komen met Karweitje voor een Partijtje. Daag ze uit om zoveel mogelijk verjaardagsboxen bij elkaar te sparen, alleen of samen met vriendjes of klasgenootjes. Twee vliegen in één klap: de kinderen zijn lekker bezig en doen tegelijkertijd iets moois voor een ander kind.

Karweitje voor een Partijtje

Met de actie Karweitje voor een Partijtje roepen we de hele zomervakantie kinderen op om klusjes te doen zoals ramen zemen, flessen inzamelen en honden uitlaten in ruil voor donaties. Met deze donaties sparen kinderen verjaardagsboxen in de nieuwe Jarige Job spaarkaart app. Hiermee maken zij door middel van karweitjes een partijtje mogelijk voor kinderen waarbij er thuis geen geld is voor het vieren van een verjaardag. Op deze manier bezorgen zij kinderen in armoede een onvergetelijke verjaardag.

Jarige Job spaarkaart app

In de nieuwe Jarige Job spaarkaart app spaar je donaties voor Stichting Jarige Job. Spaar voor een traktatie, versiering, taart, lekkers voor thuis, een cadeau of een hele verjaardagsbox. Een volle spaarkaart is één complete verjaardagsbox en heeft een waarde van € 35,-. De betaling van de donatie gaat heel simpel via een betaallink of het scannen van een QR-code. Deze donatie komt direct op de rekening van Stichting Jarige Job terecht.

Roep deze zomervakantie je kinderen, neefjes, nichtjes of buurtkinderen op om klusjes te doen in ruil voor donaties aan Jarige Job. Samen bezorgen we zoveel mogelijk kinderen een feestelijke verjaardag.

Download de app hier!

Deze app is mede mogelijk gemaakt door onze vrienden Vebego Foundation en E-heroes