MAMALOVES steunt Jarige Job met de Balloon Charm

30 augustus 2021

September in het teken van verjaardagen bij MAMALOVES

September is een echte verjaardagsmaand; de meeste mensen in Nederland zijn dan namelijk jarig. Helaas zijn er duizenden kinderen die hun verjaardag niet vieren omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door hen een verjaardagsbox te geven met daarin alles voor het vieren van hun verjaardag, thuis én op school. Om zoveel mogelijk kinderen een box te geven lanceerde sieradenmerk MAMALOVES de Balloon Charm, verkrijgbaar als armband of ketting. De volledige opbrengst van dit sieraad wordt gedoneerd aan Stichting Jarige Job.

September = verjaardagsmaand

Gedurende de gehele maand september organiseert MAMALOVES verschillende acties en giveaways om Stichting Jarige Job en de Balloon Charm in de spotlights te zetten. Zo hoopt MAMALOVES meer bewustzijn te creëren voor de stichting en zoveel mogelijk verjaardagsboxen te kunnen doneren.

Unieke bedel met bijzondere betekenis

MAMALOVES heeft speciaal voor Stichting Jarige Job een bedel gecreëerd die je naar wens kunt personaliseren. Het ballonvormige bedeltje (verkrijgbaar in 18k verguld of sterling zilver) is geïnspireerd op het ballonnetje in het logo van Stichting Jarige Job, en kan worden gepersonaliseerd met een handgeschreven gravure. De opbrengst van elke verkochte armband of ketting met Balloon Charm gaat direct naar de stichting. Op deze manier creëer je een unieke armband of ketting met een extra bijzondere betekenis en draag je tegelijkertijd bij aan een goed doel. Voor iedereen die wel wil bijdragen maar liever kiest voor een ander sieraad uit de collectie van MAMALOVES is er de mogelijkheid om bij de check-out een eenmalige donatie van €0,50 te doen.

Bekijk de Balloon Charm op de website van MAMALOVES

Ieder kind verdient een verjaardag

In Nederland zijn er meer dan 250.000 kinderen die op of onder de armoedegrens leven (bron: CBS). Onvoorstelbaar, maar vooral vaak ook onzichtbaar omdat er een groot taboe heerst op financiële nood. Voor deze kinderen is er simpelweg geen ruimte om mee te doen aan activiteiten zoals sport met hun leeftijdsgenoten of hun verjaardag vieren. Dingen die voor zoveel andere kinderen vanzelfsprekend zijn. Daarom helpt Stichting Jarige Job de kinderen die het hardst getroffen worden door de armoedesituatie thuis.