Mooi gebaar: doneer een verjaardagscadeau via PostNL

09 januari 2021

Start het nieuwe jaar goed en bezorg een jarig kind een onvergetelijke verjaardag. Hoe? Door een cadeau te doneren aan Stichting Jarige Job! Sinds 2 januari heeft PostNL weer gratis verzendlabels beschikbaar gesteld op de website. Vul een doos met je donatie(s) en plak het verzendlabel erop, PostNL zorgt dan dat deze bij ons terechtkomt. Gedoneerde cadeaus bezorgen wij bij jarige kinderen door heel Nederland, die vanwege geldgebrek thuis geen verjaardag kunnen vieren.

Cadeau doneren aan Stichting Jarige Job

Een #mooigebaar maken met PostNL is eenvoudig. Pak een nieuw (geen tweedehands) cadeau dat nog in de originele verpakking zit. Verpak dit, eventueel met andere cadeaus, in een doos. Ga naar www.postnl.nl/mooigebaar en download het verzendlabel. Print het label uit en plak het op je pakket, deze kun je tot en met 28 februari inleveren bij een PostNL-punt bij jou in de buurt of meegeven aan de pakketbezorger van PostNL. Wij vragen je dit na de lockdown te doen. Er zijn minder PostNL-punten open op dit moment, dus het kan er erg druk zijn. Kijk voor het dichtstbijzijnde punt dat open is op de locatiewijzer.

Aanpassingen vanwege corona

Vanwege het coronavirus en de huidige lockdown loopt onze #mooigebaar inzamelactie dit jaar iets anders dan gewoonlijk. Door de sluiting van winkels wordt er veel meer online besteld en de pakketbezorgers van PostNL hebben het er razend druk mee. Ook zijn er minder PostNL-punten open op dit moment. Nog steeds is PostNL druk met het wegwerken van de enorme stapels pakketten. Daardoor kan het voorkomen dat de bus van de pakketbezorger zo vol zit, dat hij of zij even geen pakketten voor Stichting Jarige Job kan meenemen. Dit is geen onwil, maar er is soms gewoon echt geen plek. We snappen dat dit vervelend is. Om deze reden is de inzamelactie verlengd tot en met februari. Zo hebben we alle tijd om alsnog tot een oplossing te komen. Wil je meehelpen? Houd dan je pakket met donaties nog even vast tot in februari. Dan is de pakketbezorger minder druk, en heeft hij/zij vast weer ruimte in de auto om de cadeaus alsnog mee te nemen.

Financiƫle donatie

Wil je graag doneren, maar beschik je niet over een geschikt cadeau? Doe dan een financiƫle donatie via deze link. Alvast heel veel dank voor het doneren van nieuwe cadeaus of het doneren van een geldbedrag. Het loopt dit jaar even anders dan andere jaren, maar samen bezorgen we kinderen toch ook dit jaar weer een mooie verjaardag!