Nationale Postcode Loterij verhoogt jaarlijkse bijdrage aan Stichting Jarige Job: deelnemers bedankt!

14 februari 2023

Tijdens het evenement Daten met je Hart, wat in de loods van Jarige Job plaatsvond, werd Jarige Job door de Nationale Postcode Loterij verrast. Niet alleen is de samenwerking met 5 jaar verlengd, maar ook de jaarlijkse bijdrage is verhoogd naar 300.000 euro.

Huib Lloyd, directeur en oprichter van Jarige Job, nam deze mooie donatie in ontvangst. Huib: "Wij waren al enorm blij met de verlenging van onze samenwerking, maar dat de jaarlijkse bijdrage is verhoogd is natuurlijk fantastisch. Gezien de stijging van de aanvragen en de uitbreiding van onze leeftijdsgroep van 4-12 jaar naar 4-18 jaar is deze extra financiële ondersteuning zeer welkom. Wij willen alle deelnemers aan de Nationale Postcodeloterij dan ook hartelijk hiervoor bedanken!".

Nationale Postcode Loterij

Steun van de Nationale Postcode Loterij

Stichting Jarige Job ontvangt sinds 2018 jaarlijks een bijdrage van de VriendenLoterij. Sinds augustus 2021 ontvangt Jarige Job jaarlijks deze bijdrage van de Nationale Postcode Loterij. Wel kunnen deelnemers er zelf voor kiezen via de Vriendenloterij specifiek mee te spelen voor Stichting Jarige Job. De VriendenLoterij en Nationale Postcode Loterij vormen samen de Goede Doelen Loterijen.

De jaarlijkse bijdrage en de opbrengst van de Vriendenloterij loten voor Stichting Jarige Job maakt verdere professionalisering van de organisatie mogelijk. Hierdoor kunnen we samen met onze partners Samen voor alle kinderen, Nationaal Fonds Kinderhulp, Jeugdfonds Sport & Cultuur en Leergeld Nederland nóg meer betekenen voor nóg meer kinderen in armoede!

Wat doet Stichting Jarige Job?

In Nederland zijn er ieder jaar weer kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. 35 euro. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job! In de verjaardagsboxen gaan cadeautjes, traktaties voor thuis én op school, versiering en alle ingrediënten voor een verjaardagstaart!

📸 Arjan Broek