Niet Daten, maar Delen met je Hart op Valentijnsdag

14 februari 2021

Waar de afgelopen jaren de Stichting Jarige Job verjaardagsfabriek op Valentijnsdag vol stond met vrijgezellen, blijft deze dit jaar leeg vanwege corona. Dit jaar geen ‘Daten met je Hart’, maar ‘Delen met je Hart’: een valentijnsverrassing thuisbezorgd bij iedere donatie van 15 euro! Precies honderd mensen deden mee aan deze liefdevolle actie en stuurden een valentijnspakketje op naar hun geliefden. Zo droegen zij met hun liefde bij aan de verjaardag van een kind!

Daten met je Hart

De afgelopen jaren pakten vrijgezellen tijdens Daten met je Hart niet alleen verjaardagsboxen in maar ook elkaar! Tijdens de zes edities van ‘Daten met je hart’ kwamen singles bijeen op de locatie van Jarige Job om op de dag van de liefde te speeddaten, maar ook om iets goeds te doen voor jarige kinderen in armoede. Zo werden er traditiegetrouw honderden verjaardagsboxen ingepakt op Valentijnsdag. Helaas kon het evenement dit jaar niet doorgaan, maar daar hebben we bij Stichting Jarige Job een oplossing op bedacht!

Doneren is delen

Valentijnsdag draait om liefde en liefde is delen! Via de speciale Delen met je Hart actiepagina kon er dan ook gedoneerd worden in de weken voorafgaand aan Valentijnsdag. Bij iedere donatie werd een verrassingspakket bij een adres naar keuze bezorgd. Uiteindelijk werd er 100 keer gedoneerd, en werden er 100 heerlijke verrassingspakketjes met o.a. chocolade verstuurd naar geliefden. Deze liefdevolle actie leverde maar liefst 1.780 euro op aan donaties!

Heb je de Delen met je Hart valentijnsactie gemist, maar wil je Stichting Jarige Job toch steunen? Dat kan! Check hier wat jij kan doen om een kind een mooie verjaardag te geven. Want ieder kind verdient een verjaardag, dat vind jij toch ook?