Nieuwe Jarige Job video

19 september 2023

Met trots lanceren wij onze nieuwe Jarige Job video. Een video met een positieve insteek passend bij onze stichting en onze missie: zoveel mogelijk verjaardagen mogelijk maken voor kinderen in armoede. Oprichter en directeur Huib neemt je mee door onze feestelijke loods en het verhaal van Jarige Job.

Ieder kind verdient een verjaardag

Ieder kind verdient een verjaardag, maar voor meer dan 100.000 kinderen in Nederland is dat vanwege geldgebrek thuis niet vanzelfsprekend. Stichting Jarige Job trakteert kinderen uit de armste gezinnen op een onvergetelijke verjaardag. Wij geven geen geld, maar een verjaardagsbox vol versiering, traktaties voor in de klas en leraren, lekkers voor de visite thuis, natuurlijk een mooi cadeau en een leesboek. Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Stichting Jarige Job!  In onze nieuwe Jarige Job video laten we zien hoe wij dit doen.

🎥 Snip Snap