Jarige Job heeft er een vriend bij: MKB Brandstof

07 november 2022

Wekelijks rijden onze chauffeurs vanuit Rotterdam door heel Nederland om de verjaardagsboxen op tijd bij de diverse voedselbanken te bezorgen. Voor het tanken van de voertuigen gebruiken we sinds kort de autopassen van MKB Brandstof. Hoe de samenwerking met  MKB Brandstof tot stand gekomen is, kun je hieronder lezen.

De autopas van MKB Brandstof
Het team van MKB Brandstof probeert Stichting Jarige Job zo goed mogelijk te helpen, onder andere met een jaarlijkse inpakdag. MKB Brandstof kwam met de vraag hoe zij ons nog meer konden ondersteunen. Zo gebruiken we nu de autopassen om overal te tanken. Hiervoor brengt MKB Brandstof geen maandelijkse paskosten in rekening én hier bovenop doneert het team ieder jaar een bijdrage om onze benzinekosten deels van te betalen. We zijn supertrots en ontzettend dankbaar voor de samenwerking met MKB Brandstof. Samen kunnen wij ervoor zorgen dat nog meer kinderen een leuk verjaardagsfeestje kunnen vieren.

Interview met Huib
Om onze samenwerking te vieren, heeft MKB Brandstof Huib Lloyd, oprichter en directeur van Stichting Jarige Job, geïnterviewd over de stichting en de samenwerking met MKB Brandstof. Lees dit leuke interview hier.

Huib: “Uiteraard is het team van MKB Brandstof het allerbeste inpakteam dat ik ooit heb gezien! Maar het raakt mij nóg meer dat MKB Brandstof zelf vroeg hoe zij ons nog meer konden ondersteunen.”

Wat doet MKB Brandstof?
MKB Brandstof helpt ondernemers verder op de weg. Weg met losse bonnetjes voor tanken, laden, parkeren en natuurlijk ook carwash. Met de MKB autopas en handige apps verzamelen ze al je kosten 100% fiscusproof op één verzamelfactuur. Da's makkelijk! Meer weten over MKB Brandstof, klik hier.

📸  Sander Nagel