Samen geven we kleur aan verjaardagen

Om Stichting Jarige Job te steunen, brengt Melkunie een limited edition van de welbekende Melkunie Bolletjes Vanille vla uit.  Eentje die minder kleur heeft en daarmee symbool staat voor alle kinderen in Nederland die hun verjaardag niet kunnen vieren. Zes weken lang is deze bijzondere verpakking te vinden in het zuivel schap van de supermarkten.

Vind jij ook dat ieder kind een verjaardag verdient? Koop dan 1 pak Bolletjes Vanille vla en draag bij aan de donatie van Melkunie van 1.000 verjaardagsboxen. Of doneer zelf een bedrag via deze Tikkie link of de QR-code hierbeneden!

Melkunie steunt Stichting Jarige Job

In september vieren de meeste Nederlanders hun verjaardag. Een echte verjaardagsmaand waarbij het vieren van verjaardagen dan ook centraal staat bij veel gezinnen. Helaas kan niet ieder kind zijn of haar verjaardag vieren.

Stichting Jarige Job zorgt ervoor dat kinderen die opgroeien in armoede, wel een onvergetelijke verjaardag hebben. Door het uitdelen van verjaardagsboxen worden gezinnen in armoede geholpen. Om Stichting Jarige Job te steunen, brengt Melkunie een limited edition van de welbekende Melkunie Bolletjes Vanille vla. Samen bundelen we onze krachten om meer bewustwording te creëren rondom armoede in Nederland. Want zeg nou zelf: dit zou in een land als Nederland niet mogen.

Samen kleur gevenDe limited edition Melkunie Bolletjes Vanille vla ligt de komende zes weken in de schappen door heel Nederland en was zaterdag 28 september ook in gigantisch formaat op het Eendrachtsplein in Rotterdam te vinden. Zo geven we meer kleur aan de verjaardagen van alle kinderen in Nederland.

Met de opbrengst van de limited edition verpakking doneert Melkunie 1.000 verjaardagsboxen.

Samen staan kinderen in armoede niet alleen

In Nederland groeien honderdduizenden kinderen op in armoede. Voor een Nederland zonder kinderarmoede is jouw handtekening hard nodig. Samen roepen we de Nederlandse regering op om het verschil te maken voor gezinnen met geldzorgen.

Teken jij de petitie?