Selecta

Dankzij onze vriend Selecta kunnen wij al onze vrijwilligers en de inpakkers van de teamuitjes tussen het harde werken door van heerlijke koffie voorzien. Selecta heeft twee prachtige koffiemachines bij ons neergezet, onderhoudt deze voor ons en levert de koffiebonen.

Duurzame koffie van SelectaSelecta is in sinds 1966 actief in Nederland op het gebied van koffie en vending automaten met full service dienstverlening. Een team van meer dan 600 medewerkers staat klaar om vreugdemomenten te creëren. Met een eigen Pelican Rouge branderij in Dordrecht, spelen zij snel in op lokale voorkeuren.

Bij Selecta is duurzaamheid geïntegreerd in de dagelijkse gang van zaken. Zij hebben vier strategische pijlers gericht op de belangrijkste gebieden waarop zij een positieve invloed kunnen uitoefenen:

-Respect voor het milieu;
-Duurzaamheid in de levensketen;
-Gezonde & duurzame producten;
-Een aangename werkplek creëren.

Benieuwd wat dit allemaal in de praktijk inhoudt? Lees hier meer.