Unox

In iedere Jarige Job verjaardagsbox gaat een blik Unox Knaks. Want Knaks zijn onmisbaar op een kinderfeestje!

Unox associeer je met Hollands winterweer, snert, boerenkool met worst en oer-Hollandse tradities als schaatsen op natuurijs. Unox: het Hollandste merk van Nederland en vriend van Stichting Jarige Job. Unox bestaat al ruim 75 jaar. In de jaren dertig bedacht Unilever de nieuwe merknaam Unox voor haar vleeswaren en vleesconserven. In het begin stonden de consumenten nog een beetje huiverig tegenover wat toen nog ‘worst in blik’ was. Maar al gauw veroverde Unox de harten van alle vleesliefhebbers en kwamen er verschillende soorten Gelderse worsten, ham, snijworst en tientallen andere vleesproducten op de markt. Unox werd al snel een vertrouwde naam.

Naast producten als (ambachtelijke) rookworst, knaks en de nieuwe borrelworsten, maken ze natuurlijk ook soep. In vele verschillende smaken en soorten. Tel daarbij nog eens de ragout, de leverpastei en de snackballetjes, dan kom je tot meer dan 100 verschillende producten. Oer-Hollands eten zoals Nederlanders dat het lekkerst vinden.