Van de Boom

Op een verjaardag moet natuurlijk geproost worden! Daarom zorgt Van de Boom voor heerlijke limonade of ijsthee in alle verjaardagsboxen van Stichting Jarige Job. Zo kunnen familie, visite en natuurlijk de Jarige Job zelf feestelijk genieten van wat lekkers te drinken.

Van de Boom is een jong Nederlands merk. Ze maken siropen van 85% fruit, ijsthees in unieke smaken, en fruitige sappen met minder suiker en een heerlijk volle smaak. Hiervoor gebruiken ze alleen het allerbeste fruit dat er te vinden is. Zo maakt Van de Boom Nederland een stukje gelukkiger en gezonder. Ze doen het nét even anders en dat proef je!

Jarige Job Inpakmarathon

Van 7 juni 12 uur tot 8 juni 12 uur hebben we samen met honderden vrijwilligers 24 uur lang 10.000 verjaardagsboxen ingepakt. Er zijn maar liefst 10.126 verjaardagsboxen ingepakt en er is €20.967,- ingezameld door de deelnemers. Bekijk de aftermovie en de foto’s via de knop hieronder!

Helpen kan nog steeds! Sponsor de Inpakmarathon om alle ingepakte verjaardagsboxen van €35,- per stuk ook te kunnen financieren.