PostNL: Al 42 rolcontainers vol verjaardagscadeaus gedoneerd

14 januari 2022

Heb jij een cadeau over voor een ander kind? De hele maand januari kun je gratis verzendlabels downloaden via de website van PostNL. De verzendlabels zijn stuk voor stuk gericht aan hetzelfde adres: de verjaardagsfabriek van Stichting Jarige Job! Op deze manier roepen wij samen met PostNL iedereen in Nederland op om een nieuw cadeau te doneren en zo bij te dragen aan een feestelijke verjaardag van een minderbedeeld kind. Sinds de start van de actie op 27 december reageerden mensen al massaal op de oproep tot doneren; vandaag werden de eerste 42 rolcontainers met naar schatting 13.000 cadeautjes bezorgd bij Jarige Job in Rotterdam!

Maak een mooi gebaar met PostNL

Ieder jaar maken Stichting Jarige Job en PostNL het voor iedereen mogelijk om een nieuw cadeau gratis op te sturen naar een kind dat anders geen verjaardag kan vieren, omdat daar thuis geen geld voor is. De gedoneerde cadeaus worden op de locatie van Jarige Job gesorteerd en daarna opgestuurd in een verjaardagsbox. Ouders van de jarige ontvangen deze box, met daarin alles om van de verjaardag een groot feest te maken. Zo zitten er naast de cadeaus, onder andere ook taartmix, traktaties en feestversiering in de verjaardagsbox van Jarige Job!

Kinderen helpen graag

Uit onderzoek door Dynata is gebleken dat een grote meerderheid van de kinderen in Nederland bereid is te helpen. Zo zou 70% van de kinderen in Nederland zijn of haar nieuwe cadeau weggeven aan een ander kind bij wie thuis geen geld is voor cadeautjes. En maar liefst 79% wil ook graag helpen om te zorgen dat een ander kind toch kan trakteren op school.

Heb jij ook een groot hart?

De speciale inzamelactie van Stichting Jarige Job en PostNL voor nieuwe cadeaus loopt nog tot en met 31 januari 2022. Dus, heb jij ook een cadeau over voor een ander kind? Doneer je cadeau door deze gratis te verzenden via PostNL. Lees meer over de actie en doe mee!