Daten met je Hart bij Jarige Job in Rotterdam

15 februari 2022

Kom speeddaten en verjaardagsboxen inpakken bij Stichting Jarige Job in Rotterdam! Op vrijdag 18 maart 2022 organiseren wij Daten met je Hart: een gelegenheid om leuke vrijgezellen te ontmoeten en daarnaast iets te doen voor kwetsbare kinderen in Nederland. Tijdens het daten vul je namelijk verjaardagsboxen voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat er thuis geen geld voor is. Ben jij vrijgezel en steek je graag de handen uit de mouwen? Meld je aan voor Daten met je Hart!

Daten met je Hart in Rotterdam

Daten en tegelijkertijd het verschil maken! Steek samen met andere singles de handen uit de mouwen tijdens Daten met je Hart op vrijdag 18 maart. Het evenement vindt plaats op onze locatie in de Van Nellefabriek in Rotterdam. Wij zorgen voor een lekker drankje, een snackje en natuurlijk de romantische sfeer. Om 18.30 openen de deuren en van 19.00 tot 22.00 kan er volop gedatet worden!

Verjaardagsboxen inpakken bij Jarige Job

In Nederland zijn er ieder jaar weer kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 80.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job! In de verjaardagsboxen gaan cadeautjes, traktaties, versiering en alle ingrediënten voor een verjaardagstaart!

Bekijk de foto's van Daten met je Hart 2022 hier!