Stagiaire Marketing & Communicatie

Ben jij een enthousiaste, leergierige en flexibele HBO of WO student? En ben je op zoek naar een leuke en leerzame stageplaats? Dan zijn wij opzoek naar jou! In Nederland zijn er meer dan 60.000 kinderen tussen de 4 en 12 jaar die hun verjaardag niet kunnen vieren. Simpelweg omdat er thuis geen geld voor is. Jarige Job maakt een einde aan dit verjaardagsleed en trakteert kinderen uit de armste gezinnen in de samenleving op een leuke verjaardag.  Het is een hele klus om al deze kinderen te bereiken en Jarige Job kan hier dan ook wel wat hulp bij gebruiken.

Daarom is Jarige Job op zoek naar een enthousiaste stagiair die communicatief sterk is, ervan houdt om zijn/haar handen uit de mouwen te steken en zich graag inzet voor andere in de maatschappij.

PostNL #mooigebaar Actie

Stichting Jarige Job en PostNL roepen ook dit jaar weer op om een cadeautje te doneren! Bewaar of koop een nieuw cadeau en verstuur deze in januari gratis met PostNL naar Stichting Jarige Job.

Liever een bijdrage doneren? Klik op de donatiebutton.