Jarige Job op de Nationale Onderwijs Tentoonstelling van 24-28 januari 2023

20 januari 2023
Van 24 t/m 28 januari 2023 staat Stichting Jarige Job met een stand op de Nationale Onderwijstentoonstelling in de Jaarbeurs, Utrecht. De Nationale Onderwijstentoonstelling (NOT) is het grootste vakevent voor professionals in de kinderopvang, buitenschoolse opvang, het primair en voortgezet onderwijs! Kom naar stand C105 in hal 1 en wij vertellen je alles over ons nieuwe educatieprogramma en onze digitale spaarkaart.

Jarige Job educatieprogramma

Speciaal voor basisscholen heeft Jarige Job een educatieprogramma waarmee op een laagdrempelige manier het onderwerp armoede in de klas bespreekbaar gemaakt wordt. Het huidige educatieprogramma wordt momenteel vernieuwd naar een hippe versie die goed bij het huidige digitale tijdperk past. Het nieuwe educatieprogramma is geschikt voor leerlingen van groep 1 tot en met 8. Op de NOT vertellen wij je alles over dit nieuwe digitale educatieprogramma en laten we je alvast wat hiervan zien.

Jarige Job digitale spaarkaart

Wil jij de kinderen in je klas stimuleren om iets voor een ander kind te doen? Of wil jij zelf meehelpen om een verjaardag van een ander kind mogelijk te maken? Ga samen met Super Job via onze nieuwe digitale spaarkaart sparen om €35,- bij elkaar te krijgen voor een complete verjaardagsbox en ook jij bent een echte superheld! Op de NOT vertellen wij je alles over de nieuwe digitale spaarkaart en laten wij je zien hoe deze werkt.

Maak kans op onze Mega Games springkussens

Kom jij naar de NOT? Breng dan zeker een bezoekje aan onze mega ballenbak en raadt hoeveel ballen hierin zitten. Als je dit raadt of het dichtst bij het aantal zit, maak je kans op onze Mega Games springkussens voor een dag op jouw schoolplein! Hoe leuk is dat! Vind jij de gouden bal, dan kun je bij onze stand iets leuks ophalen. Of maak een te gekke foto in de ballenbak met je collega's!

Meer weten over educatieprogramma en spaarkaart?

Wil je meer informatie over het Jarige Job educatieprogramma of over de digitale spaarkaart? Stuur een mailtje naar info@stichtingjarigejob.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.