Stichting Jarige Job op NOT 2019

16 januari 2019

Stichting Jarige Job is aanwezig op NOT 2019, de onderwijsbeurs van Nederland! Wil jij op een leuke en laagdrempelig manier kinderen meer leren over de armoedeproblematiek in Nederland? Kom dan naar onze stand! Wij vertellen je graag, wat jij, samen met je klas of school, kan doen om meer bewustwording te creëren over armoede onder kinderen.

In onze stand vind je meer informatie over het gratis educatieprogramma en de Jarige Job spaarkaart. Ook kan je een vrolijke foto maken in onze unieke ballonnen photobooth! Wij zijn te vinden op stand 01E118!

De Nationale Onderwijs Tentoonstelling (NOT), in de Jaarbeurs in Utrecht, is met bijna 40.000 bezoekers het grootste event voor onderwijzend Nederland en richt zich op Kinderopvang, het Primair Onderwijs, Voortgezet Onderwijs en Middelbaar Beroepsonderwijs. Het uitgebreide aanbod van producten, diensten, lezingen en presentaties is interessant voor diverse functies. Meld je aan als onze bezoeker via https://bit.ly/2QQRLou.

Openingstijden:
Dinsdag 22 januari 2019 | 10.00 – 17.00 uur
Woensdag 23 januari 2019 | 10.00 – 20.30 uur
Donderdag 24 januari 2019 | 10.00 – 17.00 uur
Vrijdag 25 januari 2019 | 10.00 – 17.00 uur
Zaterdag 26 januari 2019 | 10.00 – 16.30 uur

Meer informatie over de beurs vind je op www.not-online.nl