Superbezorger Zoë en Ron op pad voor Jarige Job

11 februari 2021

Zoë en Ron halen cadeaus op voor de #mooigebaar actie van PostNL en Stichting Jarige Job

In 2020 waren er meer dan 80.000 kinderen in Nederland die hun verjaardag niet konden vieren met cadeautjes, slingers, traktaties omdat hier thuis geen geld voor is. Om deze kinderen toch van een verjaardag te kunnen voorzien, zamelt Stichting Jarige Job tot eind februari samen met PostNL ongeopende cadeautjes in. Gezien de stijging van 20% in het afgelopen jaar van verjaardagsbox aanvragen is de hulp nu extra nodig, want ieder kind verdient een verjaardag!

PostNL superbezorger Zoë en Ron Boszhard

Om al die verzamelde cadeautjes op te halen hielp superbezorger Zoë Ron Boszhard een dagje mee. Voor een dag gingen de twee collega pakketbezorgers voor PostNL cadeautjes ophalen om deze vervolgens naar Stichting Jarige Job te brengen. Het resultaat van deze productieve en feestelijke dag is te zien in deze video:

Superbezorger gezocht

In zijn zoektocht naar een superbezorger deelde Ron Boszhard een oproep op social media. Kinderen die hem een dagje me wilden komen helpen met het ophalen van gedoneerde cadeaus mochten in een filmpje laten weten waarom zij graag wilden helpen. Van alle lieve en leuke inzendingen sprong het filmpje van Zoë uit Rotterdam eruit: zij mocht een dagje mee op pad met Ron Boszhard!

Cadeau of een bijdrage doneren aan Jarige Job

Nieuwe cadeaus (geen tweedehands) voor kinderen van 4 t/m 12 jaar kunnen alleen deze maand nog gratis met een verzendlabel aan de PostNL-pakketbezorger worden meegegeven, of afgegeven worden op een PostNL-punt. Lukt het niet een cadeau op deze manier te versturen? Doneer dan eenmalig een geldbedrag via deze betaallink. Stichting Jarige Job zorgt er samen met PostNL voor dat de cadeaus terecht komen bij kinderen die anders hun verjaardag niet kunnen vieren. De inzamelactie loopt door tot eind februari.