Unilever

In Nederland vieren meer dan 61.000 kinderen hun verjaardag niet, omdat er thuis te weinig of zelfs geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox ter waarde van €35,- Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag thuis en op school.

Krijg én doneer een feestslinger

Jij kunt ook helpen! Via een supermarkt bij jou in de buurt kun jij Stichting Jarige Job steunen. Hoe? Bij aankoop van 3 actieproducten krijg je een gratis feestslinger mee naar huis én wordt er automatisch een feestslinger gedoneerd aan Stichting Jarige Job*. Kortom, dubbel feest! Je kunt deze actie herkennen via de displays met actieproducten in de supermarkt.

*zolang de voorraad strekt. Het aantal gedoneerde feestslingers wordt na het eind van de actie bekendgemaakt.

Welke supermarkten doen mee? Je kunt makkelijk meedoen bij een supermarkt bij jou in de buurt! Je kunt de actiedisplays vinden bij Agrimarkt, Albert Heijn, COOP, Emté, Jumbo, MCD, Plus en Spar.

Wat is de looptijd van deze actie? De actie loopt van 10 september 2018 tot en met 7 oktober 2018 en bij Jumbo van 24 september 2018 tot en met 7 oktober 2018. De actie loopt zolang de voorraad feestslingers strekt.

Wil je meer doen? Kijk dan op wat kun jij doen! Doneer direct via de verjaardagswinkel, word  sponsor of vrijwilliger  van Stichting Jarige Job!

Folat

Folat is een leverancier van feestartikelen en vriend van Jarige Job . Folat heeft de feestslingers geproduceerd en geleverd.

E-heroes

E-heroes is een online brand builder en maakt van merken helden zo ook van Stichting Jarige Job. Voor deze actie hebben zij de website en de huisstijl van Jarige Job gedaan.

Unilever

Iedere dag gebruiken wereldwijd meer dan 2,5 miljard mensen producten van Unilever. In Nederland zijn er zo’n 40 bekende merken op de markt. Deze merken vertegenwoordigen een uiteenlopend assortiment producten onder merknamen als Axe, Bertolli, Calvé, Cif, Conimex, Dove, Glorix, Hertog, Knorr, Lipton, Neutral, OLA, Unox en Zwitsal.

Unilever zet zich via verschillende partnerships actief in om een bijdrage te leveren aan een duurzamere samenleving. Het Unilever Sustainable Living Plan is daarbij de leidraad met als uitgangspunt dat groei nooit ten koste mag gaan van de omgeving. Unilever heeft in Stichting Jarige Job een goede partner gevonden om duurzame groei en maatschappelijke impact te bundelen. Samen kunnen we écht verschil maken en ervoor zorgen dat ieder kind een verjaardag kan vieren.