Vacature Allround Marketeer (VERVULD)

11 januari 2024

Deze vacature is inmiddels vervuld.

Vacature Allround Marketeer (32-40 uur per week) (vervuld)

Stichting Jarige Job is op zoek naar een Allround Marketeer ter uitbreiding van het team. In Nederland zijn er kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job! Dit doen wij vol trots met een team van 12 collega’s en 135 vaste vrijwilligers.

Als Allround Marketeer bij Stichting Jarige Job heb je goed commercieel inzicht én het vermogen om de vraag vanuit Jarige Job en aanbod vanuit bedrijven, organisaties, en vrijwilligers aan elkaar te verbinden. In deze brede marketing rol draag je bij aan de marketingdoelstellingen van Stichting Jarige Job. Je bent een vast onderdeel van het marketing en communicatie team en werkt mee aan alle acties en campagnes.

Jouw uitdagingen

Dagelijkse werkzaamheden zijn het uitvoeren van de marketingcommunicatie planning, uitwerken van acties en marketingcampagnes met externe veelal grote bedrijven en bekende merken. Ook zal je ondersteuning bieden aan andere onderdelen binnen het team, denk aan events, PR en online campagnes.

Kerntaken:

• Samenwerkingen met bedrijven om bewustwording en betrokkenheid te creëren in de maatschappij ten behoeve van Stichting Jarige Job.
  • Zelfstandig initiëren en implementeren van marketingcampagnes om bewustwording en betrokkenheid creëren omtrent kinderarmoede in Nederland.
  • Je vertaalt de fondsenwervende strategie naar concrete plannen en ambitieuze doelstellingen voor de (online) werving van particuliere donateurs en giften.
  • Ontwikkelen en implementeren van de strategie voor werving en behoud van donateurs en alle activiteiten die daarmee samenhangen.
  • Verzamelen en analyseren van donateursinzichten en -data en deze vertalen in relevante donateurscommunicatie en klantreizen. Daarin werk je samen met communicatie.
  • Je bent verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en uitrollen van merchandise als inkomstenbron.
  • Vertegenwoordigen van Stichting Jarige Job op de eigen locatie en extern.

Wij vragen

• Minimaal een afgeronde opleiding op Hbo-niveau op het gebied van marketing en communicatie;
  • Minstens 3 jaar ervaring in een soortgelijke (fondsenwervende) marketing functie;
  • Uitstekende communicatieve en presentatievaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Vaardig in het onderhouden van (externe) contacten op diverse niveaus;
  • Plan- en organisatievermogen en projectmanagementvaardigheden;
  • Proactieve en enthousiaste instelling, in staat om nauw samen te werken in een divers team;
  • Creativiteit, zelfstandigheid, analytisch, besluitvaardig, resultaatgericht, verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit;
  • Passie voor Stichting Jarige Job en maatschappelijk betrokken.

Wij bieden

• Een impactvolle baan bij een non-profit organisatie in Rotterdam;
  • Je onderdeel te laten zijn van een klein, divers en hecht team;
  • Zelfstandigheid, vrijheid en begeleiding binnen het team;
  • Opleidings- en cursusmogelijkheden;
  • Salaris passend bij jouw werkervaring, op basis van fulltime tussen € 3.500,00 en € 4.000,00 bruto per maand & pensioenopbouw;
  • Een jaarcontract op basis van 32-40 uur per week welke bij goed functioneren verlengd zal worden.

Enthousiast en herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet!

Download vacature Allround Marketeer

Procedure

Jouw sollicitatie voorzien van een recent cv en motivatie waarom jij onze nieuwe collega wil worden kan je sturen aan camiel@bezijn.nl. Voor meer informatie kan je bij Camiel van Damme terecht via camiel@bezijn.nl of 06-29737123. Wij maken een selectie van alle sollicitaties en nodigen kandidaten uit voor een eerste gesprek en daarna volgt een tweede gesprek. Solliciteren kan tot en met woensdag 31 januari 2024; de eerste ronde kennismaking bij Stichting Jarige Job vindt plaats op dinsdag 6 februari 2024 en de tweede ronde op maandag 12 februari 2024. Idealiter start je bij ons op korte termijn.