Vacature Communicatie Medewerker bij Jarige Job in Rotterdam (VERVULD)

23 december 2022

Deze vacature is inmiddels vervuld.

Vacature Communicatie Medewerker in Rotterdam (32-40 uur per week)

Stichting Jarige Job is op zoek naar een nieuwe Communicatie Medewerker vanwege uitbreiding in het team. In Nederland zijn er ieder jaar weer kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job! Dit doen wij vol trots met een team van 8 collega’s en meer dan 100 vrijwilligers.

Jouw uitdagingen

Als Communicatie Medewerker bij Stichting Jarige Job communiceer je net zo makkelijk met donateurs, sponsors, bedrijven en vrijwilligers als met collega’s en de doelgroep van Jarige Job. Je bent ondersteunend, een echte teamspeler, die proactief handelt en met gemak meerdere ballen in de lucht kan houden. Jouw kerntaken:

• Opvolgen van (telefonische) vragen van ouders/hulpverleners omtrent de verjaardagsbox aanvragen;
  • Opvolging naar bedrijven die als teamuitje zijn komen inpakken;
  • Ideeën en doelstellingen van scholen, (kleine) bedrijven, en particulieren vertalen naar impactvolle wervingsacties voor Jarige Job;
  • Onderhouden van de relaties rondom de acties, donaties en events;
  • Versturen van promotiemateriaal;
  • Vertegenwoordigen van Stichting Jarige Job op de eigen locatie en extern;
  • Bijdragen aan het doorvoeren en bewaken van het vrijwilligersbeleid;
  • Werving, selectie en plaatsen van vrijwilligers;

Wij vragen

• Minimaal een afgeronde opleiding op Mbo-niveau bij voorkeur marketing en communicatie;
  • Ervaring in een soortgelijke functie zoals medewerker klantenservice;
  • Je bent communicatief sterk (legt snel contact), besluitvaardig, resultaatgericht;
  • Proactieve en enthousiaste instelling, in staat om nauw samen te werken in een divers team;
  • Zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit;
  • Maatschappelijk betrokken.

Wij bieden

• Een impactvolle baan bij een non-profit organisatie in Rotterdam;
  • Je onderdeel te laten zijn van een klein, divers en hecht team;
  • Zelfstandigheid, vrijheid en begeleiding binnen het team;
  • Opleidings- en cursusmogelijkheden;
  • Salaris passend bij jouw werkervaring, op basis van fulltime tussen € 2.500,00 en € 3.000,00 bruto per maand & pensioenopbouw;
  • Een jaarcontract op basis van 32-40 uur per week welke bij goed functioneren verlengd zal worden.

Enthousiast en herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet!

Download vacature Communicatie Medewerker.

Procedure

Jouw sollicitatie voorzien van een recent cv en motivatie waarom jij onze nieuwe collega wil worden kan je sturen naar camiel@bezijn.nl. Voor meer informatie kan je bij Camiel van Damme terecht via camiel@bezijn.nl of 06-29737123. Wij maken een selectie van alle sollicitaties en nodigen kandidaten uit voor eerste gesprek en daarna volgt een tweede gesprek. Solliciteren kan tot en met vrijdag 13 januari 2023; de eerste ronde kennismaking bij Stichting Jarige Job vindt plaats op woensdag 18 januari 2023 en de tweede ronde op maandag 23 januari 2023. Idealiter start je bij ons op korte termijn.