Vacature Coördinator Projecten en Evenementen (VERVULD)

18 april 2023

Deze vacature is inmiddels vervuld.

Vacature Coördinator Projecten en Evenementen (32-40 uur per week)

Stichting Jarige Job is op zoek naar een Coördinator Projecten en Evenementen. In Nederland zijn er kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job! Dit doen wij vol trots met een team van 12 collega’s en 150 vaste vrijwilligers.

Jouw uitdagingen

Als Coördinator Projecten en Evenementen bij Stichting Jarige Job heb je goed commercieel inzicht én het vermogen om de vraag vanuit Jarige Job en aanbod vanuit bedrijven, organisaties, en vrijwilligers aan elkaar te verbinden. Je bent gedreven om projecten van begin tot einde te dragen en de mensen om je heen mee te krijgen om het beoogde resultaat te behalen. Je bent vaardig in het onderhouden van (externe) contacten op diverse niveaus, een teamspeler die proactief handelt en met gemak meerdere ballen in de lucht kan houden. Jouw kerntaken:

• Leiden en uitvoeren van grote acties en projecten met interne en externe partijen, denk aan deelname op NOT (Onderwijsbeurs), verdere uitrol van het vernieuwde educatieprogramma voor basisscholen en introductie van de Jarige Job merchandise lijn.
  • Organiseren van evenementen, zoals de Inpakmarathon en Daten met je Hart, om verschillende (doel)groepen op een positieve manier met elkaar te verbinden;
  • Coördinatie van, introductie- en informatiebijeenkomsten voor vrijwilligers;
  • Vertegenwoordigen van Stichting Jarige Job op de eigen locatie en extern.

Wij vragen

• Minimaal een afgeronde opleiding op Hbo-niveau op het gebied van marketing/communicatie en/of account/projectmanagement;
  • Minstens 3 jaar ervaring in een soortgelijke (fondsenwervende) marketing en/of projectmanagement functie;
  • Goed commercieel inzicht;
  • Uitstekende communicatieve en presentatievaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Vaardig in het onderhouden van (externe) contacten op diverse niveaus;
  • Plan- en organisatievermogen en projectmanagementvaardigheden;
  • Passie voor Stichting Jarige Job en maatschappelijk betrokken.
  • Dat je communicatief sterk bent (legt snel contact), besluitvaardig, resultaatgericht;
  • Proactieve en enthousiaste instelling, in staat om nauw samen te werken in een divers team;
  • Zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

Wij bieden

• Een impactvolle baan bij een non-profit organisatie in Rotterdam;
  • Je onderdeel te laten zijn van een klein, divers en hecht team;
  • Zelfstandigheid, vrijheid en begeleiding binnen het team;
  • Opleidings- en cursusmogelijkheden;
  • Salaris passend bij jouw werkervaring, op basis van fulltime tussen € 3.000,00 en € 3.500,00 bruto per maand & pensioenopbouw;
  • Een jaarcontract op basis van 32-40 uur per week welke bij goed functioneren verlengd zal worden.

Enthousiast en herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet!

Download vacature Coördinator Projecten en Evenementen

Procedure

Jouw sollicitatie voorzien van een recent cv en motivatie waarom jij onze nieuwe collega wil worden kan je sturen aan camiel@bezijn.nl. Voor meer informatie kan je bij Camiel van Damme terecht via camiel@bezijn.nl of 06-29737123. (Ter informatie: van 27 april tot en met 4 mei is Camiel met vakantie.) Wij maken een selectie van alle sollicitaties en nodigen kandidaten uit voor een eerste gesprek en daarna volgt een tweede gesprek. Solliciteren kan tot en met vrijdag 12 mei 2023; de eerste ronde kennismaking bij Stichting Jarige Job vindt plaats op maandag 15 mei 2023 en de tweede ronde op dinsdag 23 mei 2023. Idealiter start je bij ons op korte termijn.