Vacature Logistiek Voorman bij Jarige Job in Rotterdam (VERVULD)

27 juni 2024

Deze vacature is inmiddels vervuld.

Stichting Jarige Job | Rotterdam | logistiek | heftruck | distributie | vrijwilligers | dienstverlenend | informele werksfeer | onderdeel hecht team | maatschappelijk betrokken |

Vacature Logistiek Voorman in Rotterdam (32-36 uur per week)(vervuld)Stichting Jarige Job is op zoek naar een logistiek voorman, vanwege uitbreiding in het team. In Nederland zijn er kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job! Dit doen wij vol trots met een team van 13 collega’s en meer dan 100 vrijwilligers.

Jouw uitdagingenAls logistiek voorman bij Stichting Jarige Job zijn onze loodsen en opslag jouw domein. Je bent onder andere verantwoordelijk voor de goederenontvangst, het voorbereiden van de productie van de verjaardagsboxen en het klaarzetten van zendingen. Verder verricht je een diverse facilitaire taken en stuur je de vrijwilligers op de werkvloer aan. Ook word je gevraagd mee te denken bij diverse (operationele) projecten en procesoptimalisatie.

Jouw kerntaken

• Laden en lossen van in- en uitgaande goederen;
  • Voorbereiden productie van verjaardagsboxen;
  • Klaarzetten zendingen voor vervoer naar voedselbanken en PostNL;
  • Loodsen en ontvangstruimte schoon en opgeruimd houden;
  • Onderhouden wagenpark en logistiek materiaal
  • Aansturen van vrijwilligers op de werkvloer;
  • Bijhouden en bestellen van kantoorartikelen en overige facilitaire benodigdheden.

Wij vragen

• Ervaring met het werken op een heftruck en in bezit van een heftruckcertificaat;
  • Een veilige werker die zijn/haar werk serieus neemt;
  • Oog voor kwaliteit binnen het operationele proces;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Maatschappelijk betrokken en professioneel;
  • Proactieve en enthousiaste instelling;
  • Communicatief en in staat om nauw samen te werken met diverse mensen.

Wij bieden

• Een impactvolle baan bij een non-profit organisatie in Rotterdam;
  • Je onderdeel te laten zijn van een klein, divers en hecht team;
  • Zelfstandigheid, vrijheid en begeleiding binnen het team;
  • Opleidings- en cursusmogelijkheden;
  • Salaris passend bij jouw werkervaring, op basis van fulltime aanstelling (40 uur), tussen € 2.000,- en € 2.400,- bruto per maand met pensioenopbouw;
  • Een jaarcontract op basis van 32-36 uur per week, deze zal bij goed functioneren verlengd worden.

Enthousiast en herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet!

Download vacature Logistiek Voorman.

ProcedureJouw sollicitatie voorzien van een recent cv en motivatie waarom jij onze nieuwe collega wil worden kan je sturen naar camiel@bezijn.nl. Voor meer informatie kan je bij Camiel van Damme terecht via camiel@bezijn.nl of 06-29737123. Wij maken een selectie van alle sollicitaties en nodigen kandidaten uit voor een eerste gesprek. Daarna volgt een tweede gesprek. Solliciteren kan tot en met woensdag 17 juli 2024. De eerste ronde kennismaking bij Stichting Jarige Job vindt plaats op vrijdag 19 juli 2024. Idealiter start je bij ons op korte termijn.

Samen staan kinderen in armoede niet alleen

In Nederland groeien honderdduizenden kinderen op in armoede. Voor een Nederland zonder kinderarmoede is jouw handtekening hard nodig. Samen roepen we de Nederlandse regering op om het verschil te maken voor gezinnen met geldzorgen.

Teken jij de petitie?