Vacature marketing- en communicatiemanager Kansen voor alle Kinderen [Vacature vervuld]

26 september 2017

Stichting Jarige Job is onderdeel van het initiatief Kansen voor alle Kinderen. Voor dit platform staat nu de vacature marketing- en communicatiemanager online.

Het platform Kansen voor alle Kinderen is op zoek naar een ervaren marketing- en communicatiemanager die beschikt over organisatietalent, verbinding creëert, strategisch en tactisch maar ook operationeel sterk is.

Kansen voor alle Kinderen, een initiatief van Leergeld Nederland, Jeugdsportfonds en Jeugdcultuurfonds, Stichting Jarige Job en Nationaal Fonds Kinderhulp, vindt dat alle kinderen en jongeren moeten kunnen meedoen. Schoolreisjes, sporten, muziekles, een verjaardag vieren of een dagje uit. Het lijkt zo gewoon dat alle kinderen in Nederland dit kunnen doen, maar niet elke ouder kan dit betalen. 1 op de 8 kinderen groeit namelijk op in armoede. Voor de toekomst van het kind, het gezin en uiteindelijk ook de samenleving is het heel belangrijk dat ieder kind de kans krijgt om mee te doen met leeftijdsgenoten.

Heb jij interesse in deze uitdagende functie binnen een mooi initiatief dat volop in ontwikkeling is? Klik dan hier voor de vacature!