Vacature Operations Manager > SUPERHELD GEVONDEN!

30 november 2017

Over Stichting Jarige Job

In Nederland zijn er meer dan 61.000 kinderen tussen de 4 en 12 jaar (SCP) die hun verjaardag niet kunnen vieren. Simpelweg omdat er thuis geen geld voor is! Op de mooiste dag van het jaar zijn er geen cadeautjes, geen ballonnen en geen traktaties voor op school. Uit schaamte melden ze zich soms zelfs ziek. Stichting Jarige Job helpt door het geven van een complete verjaardagsbox t.w.v. € 35,- aan de ouders van deze kinderen. In deze box zitten slingers, ballonnen, lekkers voor thuis, traktatie voor op school en cadeautjes!

Dagelijks worden honderden verjaardagsboxen ingepakt door groepen mensen. Veelal door bedrijven die met collega’s maatschappelijk betrokken willen zijn. Het inpakken van verjaardagsboxen is een super mooie activiteit, waarbij bewustwording en betrokkenheid wordt gecreëerd. Daarnaast is het echt handen uit de mouwen steken en concreet helpen. Dit jaar is het aantal uitgegeven verjaardagsboxen 57% gegroeid ten opzichte van 2016. Gezien deze snelle groei zoekt Stichting Jarige Job een operations manager om de dagelijkse operatie te runnen en ervoor te zorgen dat de logistieke processen blijven aansluiten bij de huidige groei

De rol van operations manager biedt je een unieke kans om een bijdrage te leveren aan de bijzonder gedreven, impactvolle en inspirerende stichting. Je zal onderdeel zijn van een jong, klein, divers en hecht team. Wat hen allen kenmerkt is een nuchtere en pragmatische instelling: geen woorden, maar daden. Als je dit aanspreekt en denkt dat onderstaande op jou van toepassing is, dan zien we graag je sollicitatie!

Als je gaat werken bij Jarige Job ben uitvoerend en informerend, waarbij je de verantwoordelijkheid krijgt over de operatie. De werkzaamheden:

• Onderhouden en uitbreiden van contacten en samenwerkingen met partners zoals Voedselbanken, Leergelden en leveranciers;
  • Aansturen van 1 logistieke collega en vrijwilligers in de loods;
  • Verbeteren van logistieke en productie processen;
  • Werven van vrijwilligers t.b.v. de teamuitjes;
  • Organisatie, aansturing, coördinatie, uitvoering, planning van de teamuitjes (productie);
  • Toespreken en motiveren van groepen in het Nederlands en Engels.

Wat ons aanspreekt injouw profiel is dat je aantoonbaar ervaring hebt in een vergelijkbare omgeving.
Daarbij neem je het volgende mee in jouw rugzak:

• Een afgeronde opleiding HBO-niveau op het gebied van logistiek/economie/organisatie;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke (leidinggevende) functie;
  • Zelfstandigheid, nauwkeurigheid en analytisch;
  • Ervaring met het organiseren en plannen van teamactiviteiten/evenementen;
  • Ervaring met CRM (IT processen) en bent goed in Excel;
  • Proactieve en enthousiaste instelling, in staat om nauw samen te werken met je collega’s;
  • Ervaring met het begeleiden/aansturen van vrijwilligers;
  • Je bent communicatief sterk (legt snel contact), stressbestendig en besluitvaardig;
  • Affiniteit met Stichting Jarige Job en maatschappelijk betrokken.

Extra informatie

Naar verwachting beslaan de werkzaamheden 32-40 uur per week. Voor meer informatie kan je je richten tot Camiel van Damme – 06-29737123 & c.van.damme@sharebusiness.nl. Solliciteren kan tot 15 december 2017; de eerste ronde kennismaking bij Stichting Jarige Job vindt plaats op 18 december de tweede ronde op donderdag 21 december 2017.