Jarige Job op CuliNESSE

CuliNESSE, hét muziek- en foodfestival van Rotterdam, bestaat 10 jaar! Speciaal voor dit jubileum hebben wij de handen ineen geslagen en zijn er op donderdag 25 augustus VIP-tafels beschikbaar voor vrienden van Stichting Jarige Job. Lekker genieten van een totaal verzorgd diner mét spectaculair uitzicht en tegelijk hiermee Jarige Job steunen.

Met dank aan CuliNESSE voor de samenwerking en FOR YOU GIFTS voor de mooie ballonnen waarmee we het VIP Paviljoen versierd hebben.

Geef-een-Feestpakket

Geef jouw relaties, collega’s of gewoon iemand die jarig is een ‘Geef-een-Feestpakket’ vol verrassingen. Wat je ook viert, met een ‘Geef-een-Feestpakket’ maak je er dubbelop feest van. Dit pakket staat namelijk gelijk aan de waarde van een verjaardagsbox zodat jij een kind een onvergetelijke verjaardag bezorgt. Wil je weten hoe dat precies zit of wil je een ‘Geef-een-Feestpakket’ weggeven aan iemand? Vul het onderstaande formulier in en wij nemen contact met je op.

• Vul hier je specifieke vragen of opmerkingen in