VriendenLoterij Bingo steunt Sam&

24 september 2020

De VriendenLoterij steunt Samen voor alle Kinderen (Sam&). 1 op de 12 kinderen in Nederland groeit op in armoede. Dat zijn gemiddeld 2 kinderen per klas. Sam& springt bij voor deze kinderen. Via het portal van Sam& kan iedereen eenvoudig hulp aanvragen voor kinderen die in armoede opgroeien.

Ook de VriendenLoterij is er voor al deze kinderen en steunt Sam& met minimaal 40% van elk verkocht lot van de VriendenLoterij Bingo. Een eerlijke kans voor álle kinderen in Nederland. Daar gaan we voor!

Samen voor alle Kinderen

Sam& is een samenwerkingsverband van Leergeld Nederland, Jeugdfonds Sport & Cultuur, Stichting Jarige Job en Nationaal Fonds Kinderhulp. Samen zetten wij ons in om kinderen te ondersteunen die opgroeien in een gezinnen die het minder breed hebben, door allerlei voorzieningen te bieden op het gebied van onderwijs, sport, cultuur, verjaardag, vrije tijd en andere activiteiten. Onder Sam& zijn de vier samenwerkende partners beneficiënt van de VriendenLoterij.

Doe je mee?

De VriendenLoterij wil een vriend zijn voor alle Nederlanders. Voor mensen die wat hulp kunnen gebruiken om mee te kunnen doen in de samenleving. En voor deelnemers die grote prijzen kunnen winnen. De Loterij steunt daarom goede doelen, clubs en verenigingen die zich richten op gezondheid en welzijn van mensen. Help jij ook mee?

In de media

Emée op JM Ouders