Kom in actie

Ga je een marathon lopen? Is er op de school van je kind een rommelmarkt of bijvoorbeeld een sponsorloop ten behoeve van het goede doel? Viert jouw vereniging een jubileum of ga je promoveren? Denk dan aan Stichting Jarige Job! Wij ondersteunen je actie graag met feestelijk promotiemateriaal of een Jarige Job ambassadeur als eregast tijdens je evenement.

Leuk dat jij een actie wilt organiseren voor Stichting Jarige Job! Wij kunnen alle hulp goed gebruiken.
Vul het onderstaande formulier in en wij nemen contact met je op om de mogelijkheden met je te bespreken.

Nieuw: om jouw actie te ondersteunen kun je nu je eigen actiepagina aanmaken. Via jouw persoonlijke inzamelpagina stuur je met één druk op de knop een donatieverzoek via WhatsApp of e-mail naar familie, vrienden en relaties.

Ik ga akkoord met het privacy statement