YouCanShare: Wijnactie voor Jarige Job

20 augustus 2021

Koop een doos wijn en maak daarmee een verjaardag mogelijk voor een kind! Op YouCanShare selecteer je de heerlijkste wijnen voor een mooie prijs, waarbij Jarige Job automatisch een deel van het bedrag ontvangt in de vorm van een donatie. Dat is nog eens een win-win situatie!

Wijnactie voor Jarige Job

In 2020 bezorgde Stichting Jarige Job meer dan 80.000 verjaardagsboxen bij jarige kinderen in Nederland. Voor het vullen en verzenden van alle verjaardagsboxen worden wij bijgestaan door bedrijven, particulieren en partners. YouCanShare is zo’n partner. De wijnactie werkt simpel: selecteer op deze speciale actiepagina de wijn van jouw keuze en zie direct welk bedrag er gedoneerd wordt. De wijn wordt vervolgens op ieder gewenst adres in Nederland bezorgd door PostNL. Zo geniet je van een heerlijk glas wijn en een goed gevoel: je draagt bij aan een kinderverjaardag!

YouCanShare wijnacties

YouCanShare is hét online platform waarop organisaties en verenigingen een eigen actie kunnen opzetten om donaties te werven. Met meer dan 6 jaar ervaring in het organiseren van wijnacties een bewezen succes! Wil jij een wijnactie opzetten voor jouw vereniging of organisatie? YouCanShare regelt de campagne van begin tot eind. Ga voor meer informatie naar de website www.youcanshare.nl.