11.304 feestelijke verjaardagen door Jarige Job Inpakbrigade 2023

24 november 2023

Het onderwerp armoede is volop in het nieuws door de toename van het aantal mensen dat in Nederland in armoede leeft. Als gevolg van deze toename krijgt Stichting Jarige Job steeds meer aanvragen voor verjaardagsboxen. Om aan deze aanvraag te kunnen voldoen, zijn er meer ingepakte verjaardagsboxen nodig. Daar hebben teams van 21 verschillende bedrijven ons een handje mee geholpen tijdens het inpakevenement de Inpakbrigade.

Verjaardagsboxen voor minderdeelde kinderen

Doorgaans worden er de hele week teamuitjes georganiseerd waarbij er verjaardagsboxen voor minderbedeelde kinderen worden ingepakt. Meestal zijn dit bedrijven die hieraan meedoen. De teamuitjes liggen tussen kerst en oud & nieuw stil, maar er zijn in januari wel heel veel jarige kinderen. Daarom organiseerden wij speciaal voor bedrijven de tweede editie van het inpakevenement: de Jarige Job Inpakbrigade.

Jarige Job Inpakbrigade

Na de succesvolle eerste Inpakbrigade van vorig jaar hebben we dit jaar het inpakevenement niet één dag georganiseerd, maar wel drie dagen. En wat een succes was dat! Drie dagen lang kwamen 21 verschillende bedrijven in 16 shifts verjaardagsboxen inpakken. Samen hebben zij 11.304 verjaardagsboxen ingepakt en daarmee hetzelfde aantal kinderen een feestelijke verjaardag bezorgd.

Al feestend verjaardagsboxen inpakken

De teams van de bedrijven waren verdeeld over verschillende shifts met allemaal een eigen kleur. Verschillende DJ's draaiden swingende muziek en zorgden hiermee dat de feestvreugde compleet was. Al feestend gingen de teams de strijd aan met elkaar om het hoogst aantal ingepakte verjaardagsboxen. Wat geleid heeft tot het waanzinnig hoge aantal van 11.304 verjaardagsboxen.

De Jarige Job Inpakbrigade 2023 is mede mogelijk gemaakt door Revelation Events, Boland, RenesVan Nelle Fabriek, Moosfotografie, Dj's: Nick Selter, DJ Royaal, Maarten Kremer, Daniël van der Sande, Matta, Rudi JongbloedOfnoh  en Jailomusic.

Bekijk hier de foto's!

Bekijk hieronder de aftermovie!