Doneer en verras je valentijn!

Heb jij een geheime liefde? Of gewoon een hele lieve opa, oma, juf, buurman, zus of wil je gewoon jezelf een hart onder de riem steken? Doneer onderaan deze pagina een bedrag van 15 euro of meer en wij bezorgen je geliefde met valentijn een chocolade verrassing door de brievenbus. Anoniem uiteraard!

De actie loopt t/m 11 februari! (op=op)

Daten met je Hart wordt Delen met je Hart

Normaal gesproken organiseren we op Valentijnsdag Daten met je Hart, een evenement waarbij singles bij ons op locatie speeddaten en verjaardagsboxen inpakken. Helaas kan het evenement dit jaar niet doorgaan, maar daar hebben we bij Jarige Job een oplossing op bedacht!

Doneer een bedrag van 15 euro of meer en wij versturen op Valentijnsdag een lieve verrassing naar je geliefde! Het anonieme pakketje past door de brievenbus en is gevuld met chocolade, een leuk kaartje, gezellige versiering en natuurlijk liefde!

Met jouw hulp kunnen wij jarige kinderen uit kwetsbare gezinnen in Nederland trakteren op een verjaardagsbox. In de verjaardagsbox zitten cadeaus, een taart, traktaties en veel meer! Wij vinden dat ieder kind een verjaardag verdient, jij ook?

De actie loopt t/m 11 februari! (op=op)

Doneer en verras je valentijn

Doneer via onderstaand formulier een bedrag van €15,- of meer.
Wij bezorgen je valentijn een anonieme verrassing!

Update: Alle 100 verrassingspakketjes zijn besteld! Het is helaas niet meer mogelijk om mee te doen aan deze actie.