Inschrijving Jarige Job Inpakbrigade geopend

01 september 2023

Het aantal kinderen dat in armoede leeft, neemt door de huidige economische situatie met rasse schreden toe. Als gevolg hiervan is Stichting Jarige Job aan het groeien. Deze groei betekent wel dat er meer verjaardagsboxen gevuld moeten worden. Dit jaar verwachten wij 140.000 boxen te verzenden, ruim 30.000 meer dan in 2022. Dit doen wij heel graag, want ieder kind verdient een verjaardag!

Doorgaans worden er de hele week teamuitjes georganiseerd waarbij er verjaardagsboxen worden ingepakt. Deze verjaardagsboxen komen terecht bij kinderen waarbij er thuis geen of niet genoeg geld is voor het vieren van een verjaardag. Meestal zijn het bedrijven die in teamverband deze boxen inpakken. De teamuitjes liggen tussen kerst en oud & nieuw stil, maar in januari gaan er wel heel veel boxen de deur uit. Daarom organiseren wij sinds vorig jaar het extra evenement: de Jarige Job Inpakbrigade.

Wanneer is de Jarige Job Inpakbrigade?

Dit jaar gaan wij drie volle dagen inpakken op 15, 16 en 17 november. Op woensdag en donderdag in vijf shifts van 10 - 20 uur en op donderdag gaan we met zes shifts door tot 22 uur. Met elkaar gaan we zoveel mogelijk verjaardagsboxen inpakken en maken we er weer een feest van à la de Inpakmarathon met DJ’s die swingende muziek draaien.

Kom jij met jouw collega's verjaardagsboxen inpakken?

Wil jij met je bedrijf een leuk uitje en tegelijk iets doen voor kinderen uit gezinnen in Nederland die het niet breed hebben? Kom dan met een groepje van 20 – 25 collega’s naar de Jarige Job Inpakbrigade! Minder mensen kan ook, dan delen we je in bij een ander team. Zo hebben jullie evenveel mankracht als de rest van de groepen en kunnen jullie de strijd aan wie de meeste verjaardagsboxen per shift inpakt.

Schrijf je hier snel in!