Meld je aan voor de Jarige Job Inpakmarathon!

20 april 2023

Het is weer zover: de Jarige Job Inpakmarathon komt eraan! Op vrijdag 23 én zaterdag 24 juni komen er honderden vrijwilligers naar onze feestfabriek om al feestend verjaardagsboxen in te pakken. Het belooft wederom een fantastisch weekend te worden!

In de zomervakantie worden er geen verjaardagsboxen ingepakt, maar zijn er wel kinderen jarig die op ons rekenen. Om die kinderen toch een feestelijke verjaardag te geven, gaan we tijdens de Inpakmarathon met z'n allen aan de slag. Op deze manier hebben we genoeg verjaardagsboxen op voorraad om de zomerperiode te overbruggen.

Wat is de Jarige Job Inpakmarathon?

Honderden vrijwilligers bundelen hun krachten om zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken! Dit jaar gebeurt dit op vrijdag 23 juni en zaterdag 24 juni in 12 shifts. Elke shift begint met een half uur uitleg, gevolgd door 2 uur inpakken in een feestelijk verkleedthema! Zorg zelf voor een passende outfit en Jarige Job heeft extra accessoires om jouw outfit te pimpen. Diverse DJ's zorgen voor swingende muziek tijdens het inpakken van de verjaardagsboxen. Samen gaan we er een feestje van maken en het record van 8.120 verjaardagsboxen verbreken! Wil jij deel uitmaken van dit onvergetelijke inpakevenement? Wees er snel bij!

Meld je hier aan voor de Inpakmarathon!

Online Inpakmarathon

Kun je niet deelnemen aan de Inpakmarathon maar wil je toch een steentje bijdragen? Doe mee aan de online Inpakmarathon en wordt supporter op afstand! We gaan namelijk niet alleen heel veel verjaardagsboxen fysiek vullen, maar willen ook zoveel mogelijk geld ophalen om de boxen ook financieel mogelijk te maken. Zet een inzamelactie op voor de Jarige Job Inpakmarathon.

Maak hier je eigen online actiepagina  voor de Inpakmarathon aan!