Vrijwilligerswerk bij Jarige Job in de baas z’n tijd

09 november 2023

Vrijwilligerswerk onder werktijd, ook wel bekend als ‘corporate volunteering’ is steeds belangrijker voor zowel bedrijven als hun medewerkers. Medewerkers zetten zich, eenmalig of terugkerend, in bij een maatschappelijke organisatie namens het bedrijf waar zij werkzaam zijn. Het zorgt voor een zinvolle invulling van het MVO beleid van een bedrijf en draagt bij aan het versterken van het bedrijfsimago. En bij Stichting Jarige Job kan dit!

Al jaren zetten teams van bedrijven zich in tijdens een teamuitje bij Jarige Job om verjaardagsboxen in te pakken voor kinderen die in armoede leven. De hele productie van deze boxen hangt af van deze hulp. Gelukkig zijn deze teamuitjes erg gewild en kunnen we aan alle verjaardagsboxaanvragen voldoen. Dit jaar gaan we in totaal zo'n 150.000 verjaardagsboxen verzenden.

Aanpakker voor een dag bij Stichting Jarige Job

Naast het inpakken van boxen met collega's hebben we een nieuwe optie: 'aanpakker voor een dag'. Als 'aanpakker voor een dag' kom je een dagje helpen in onze loods. Je kunt alleen komen of met collega's, maximaal met z'n vieren. Als aanpakker ondersteun je het Jarige Job team, ben je bezig met ordenen en organiseren in de loods en bereid je de zendingen van verjaardagsboxen voor.

Meld je aan voor 'aanpakker voor een dag'

Krijg jij van jouw werkgever uren die je in kunt zetten voor vrijwilligerswerk? Word dan 'aanpakker voor een dag' bij Stichting Jarige Job! Je helpt de hele dag mee in onze loods en ontvangt aan het einde van de dag een certificaat van deelname. Meld je hier aan.