Stichting Jarige Job jaaroverzicht 2023

25 december 2023

Wat hebben wij een mooi jaar achter de rug bij Stichting Jarige Job! Het recordaantal van 149.129 verjaardagsboxen zijn verzonden.  Hoewel het verdrietig is dat er zoveel gezinnen zijn die een verjaardagsbox nodig hebben, zijn wij ontzettend blij dat we zoveel kinderen een feestelijke verjaardag hebben kunnen bezorgen. Dit hebben wij kunnen realiseren door de hulp van onze vrijwilligers, partners en donateurs. Bedankt aan alle grote en kleine helden die zich hebben ingezet om zo'n groot aantal verjaardagsboxen mogelijk te maken!

Hoogtepunten bij Jarige Job in 2023:

• 149.129 kinderen ontvingen een verjaardagsbox, dit is ruim 36% meer dan in 2022;
  • 4.803 externe vrijwilligers staken de handen uit de mouwen tijdens een teamuitje;
  • 134 vaste vrijwilligers zetten zich in voor Stichting Jarige Job;
  • Tijdens de Jarige Job Inpakbrigade zijn er 11.304 verjaardagsboxen ingepakt;
  • Via de jaarlijkse PostNL #mooigebaar actie zijn er 95.163 cadeaus ingezameld;
  • In 2023 heeft de allereerste Partnerdag plaatsgevonden voor alle zakelijke vrienden van Jarige Job;
  • We waren te zien in bioscoopfilm: 'De Grote Sinterklaasfilm en de Strijd om Pakjesavond';

Voor een complete terugblik op al onze hoogtepunten in 2023 bekijk je de video van het jaaroverzicht: